Menu

Levering og returnering

Fragt og levering

Kan jeg hente varerne i Jeres butik?

Ja, det kan du. Du vælger blot "Afhentning i butik" under forsendelse (ingen evt. fragtgebyr), så er varen reserveret til dig og klar til afhentning (du er så sikker på ikke at køre forgæves). Husk blot din online kvittering.

  • Leveringstid
  • Ordrer modtaget inden kl.12.00 afsendes samme dag. Varerne sendes med GLS til en GLS pakkeshop som du vælger. Du kan vælge at få en email eller SMS når din pakke er klar til afhentning, så kører du ikke forgæves forbi GLS udleveringen.
  • Alle varer leveres så længe lager haves. butiktoday.dk har en intelligent lagerstyring, så varer kun vises på webshoppen, hvis de er på lager.

NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

Hvad skal jeg betale i fragt?

Altid fri fragt i Danmark.

Hvad skal jeg betale i fragt uden for Danmark?

Vi leverer primært til danske kunder bosiddende i Danmark. Hvis du har forelsket dig i en vare og bor udenfor Danmark, kan du kontakte os, så undersøger vi muligheder for om varen mod ekstra betaling kan sendes til dig.

Skal jeg betale told på varerne?

Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder hvis du er i tvivl.

Beskadiget pakke?

Er din pakke stærkt beskadiget ved levering skal der reklameres til GLS. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du kan bruge vores returanmodning ved at gå ind på din konto, og under "Ordrer" trykke på "Retur vare(r)". Du kan også bruge dette link

Du kan også vælge at købe et GLS returlabel af os for 49 kr., så kan vi nemlig følge din pakke med track and trace, og du ved den kommer trygt frem til os.

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på butiktoday.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:

a) har modtaget din vare

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i en ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via hello@butiktoday.dk el. tlf. 23 39 36 51. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 8 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind i original indpakning. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varer købt hos butiktoday.dk kan alle returneres med GLS, Post Nord eller andet fragtfirma.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug og den returneres i original indpakning med alle originale mærker.